DPD wkracza na kolejne stacje paliw. Firma zacieśnia współpracę z Shell

DPD wkracza na kolejne stacje paliw. Firma zacieśnia współpracę z Shell

Shell rozszerza swoją ofertę w obszarze nadawania/odbioru paczek z kolejnym partnerem kurierskim. Od lipca klienci stacji paliw mogą szybko i wygodnie nadać oraz odebrać przesyłkę dzięki usłudze DPD Pickup.

"Obserwujemy znaczną intensyfikację rynku w zapotrzebowaniu na usługi kurierskie wśród konsumentów" – zaznacza Tomasz Perkowski, menadżer ds. wparcia i rozwoju sieci w firmie Pointpack, która koordynuje wdrożenie usług DPD na stacjach paliw. To już kolejna firma kurierska, która pojawi się na stacjach paliw Shell.

W odpowiedzi na rosnące potrzeby konsumentów

Konsumenci doceniają możliwość skorzystania z usług kurierskich w najbliższym sąsiedztwie, dlatego DPD Pickup stale poszerza swoją ofertę o nowe punkty nadań i odbiorów. Teraz mogą nadać oraz odebrać przesyłkę nie tylko podczas dokonywania zakupów, ale również tankowania samochodu. W tym zakresie duże znaczenie mają zmiany w nawykach kupujących, które spowodowały znaczną transformację w logistyce ostatniej mili.

Konsumenci, którzy coraz częściej chcą samodzielnie odbierać lub nadawać przesyłki poza adresem domowym czy biurowym, mogą skorzystać z usług kurierskich DPD na większości stacji paliwowych Shell. Nasza sieć nadań i odbiorów DPD Pickup liczy już ponad 10 000 placówek i obejmuje oddziały miejskie, punkty partnerskie, automaty paczkowe i wybrane sieci handlowe..

Łukasz Zembowicz, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży w DPD Polska.

Działania wdrożeniowo-operacyjne koordynuje spółka Pointpack, która buduje rozwiązania IT, integruje sieci handlowe i firmy kurierskie, a także umożliwia kooperantom tworzenie dodatkowych usług, zwiększanie zysku oraz pozyskiwanie nowych klientów, umacniając pozycję ich marek na rynku. Spółka nieustannie nawiązuje kolejne partnerstwa z sieciami handlowymi i firmami kurierskimi. W 2022 roku Pointpack przekroczył liczbę 55 mln obsługiwanych przesyłek w ponad 16 tys. punktów w całej Polsce.

Dzięki wprowadzeniu usługi DPD Pickup do punktów Shell Polska dajemy możliwość wyboru klientom zarówno przewoźnika, jak i nadania lub odbioru przesyłki w ulubionym miejscu – przy okazji robienia zakupów czy tankowania samochodu. Nasze wdrożenia pokazują, że tempo rozwoju rynku w zakresie obsługi przesyłek cały czas rośnie.

Tomasz Perkowski, menadżer ds. wparcia i rozwoju sieci Pointpack

Foto: Shell

Reklama