Shell rozszerza swoją ofertę w obszarze nadawania/odbioru paczek z kolejnym partnerem kurierskim. Od lipca klienci stacji paliw mogą szybko i wygodnie nadać oraz odebrać przesyłkę dzięki usłudze DPD Pickup.
"Obserwujemy znaczną intensyfikację rynku w zapotrzebowaniu na usługi kurierskie wśród konsumentów" – zaznacza Tomasz Perkowski, menadżer ds. wparcia i rozwoju sieci w firmie Pointpack, która koordynuje wdrożenie usług DPD na stacjach paliw. To już kolejna firma kurierska, która pojawi się na stacjach paliw Shell.
W odpowiedzi na rosnące potrzeby konsumentów
Konsumenci doceniają możliwość skorzystania z usług kurierskich w najbliższym sąsiedztwie, dlatego DPD Pickup stale poszerza swoją ofertę o nowe punkty nadań i odbiorów. Teraz mogą nadać oraz odebrać przesyłkę nie tylko podczas dokonywania zakupów, ale również tankowania samochodu. W tym zakresie duże znaczenie mają zmiany w nawykach kupujących, które spowodowały znaczną transformację w logistyce ostatniej mili.
Działania wdrożeniowo-operacyjne koordynuje spółka Pointpack, która buduje rozwiązania IT, integruje sieci handlowe i firmy kurierskie, a także umożliwia kooperantom tworzenie dodatkowych usług, zwiększanie zysku oraz pozyskiwanie nowych klientów, umacniając pozycję ich marek na rynku. Spółka nieustannie nawiązuje kolejne partnerstwa z sieciami handlowymi i firmami kurierskimi. W 2022 roku Pointpack przekroczył liczbę 55 mln obsługiwanych przesyłek w ponad 16 tys. punktów w całej Polsce.
Foto: Shell