Delikatesy Centrum grają na nosie Biedronce i Lidlowi. Przyciągnęły tłumy klientów

Delikatesy Centrum grają na nosie Biedronce i Lidlowi. Przyciągnęły tłumy klientów

Delikatesy Centrum chcą przyłożyć swoją cegiełkę do wojny cenowej toczącej się pomiędzy Lidlem i Biedronką. W przeciwieństwie jednak do tych dyskontów, Delikatesy Centrum chcą łączyć, a nie dzielić. W jaki sposób? 

Promocje z kartą Biedronki w... Delikatesach Centrum

Od teraz w sklepach Delikatesy Centrum klienci mogą przy kasie skanować karty Biedronki i Lidla. Jak deklaruje detalista, w ten sposób oszczędzą tyle samo lub jeszcze więcej co na zakupach w tych sieciach. To pierwsza tego typu akcja na rynku. Tylko pierwszego dnia akcji – 8 kwietnia, z promocji skorzystało ponad 100 tys. klientów.

Akcja promocyjna realizowana jest pod hasłem "Niskie ceny nie mają właściciela" i obowiązuje we wszystkich sklepach Delikatesów Centrum, czyli w ponad 1400 punktach w całej Polsce.

Jak skorzystać z promocji?

W ramach akcji Deliktesy Centrum przygotowały dla klientów specjalne promocje. Co najważniejsze, mogą z nich korzystać nie tylko uczestnicy programu lojalnościowego Delikatesów Centrum, ale także osoby mające przy sobie karty "Moja Biedronka" lub "Lidl Plus". Sklepy Delikatesy Centrum zostały już wyposażone w opcję skanowania obu kart.

Ta akcja to nie tylko realna korzyść dla konsumenta, ale również nasza odpowiedź na próbę zawłaszczenia narracji o atrakcyjnych cenach przez największych. Zdecydowaliśmy się na niestandardowy ruch, żeby pokazać, że promocyjne ceny i ciekawe akcje to nie tylko dyskonty. Chodząc do innych sklepów, można oszczędzić równie dużo, także na codziennych zakupach.

Dariusz Stolarczyk, członek zarządu Grupy Eurocash odpowiedzialny za sieć Delikatesy Centrum

Akcji promocyjnej w Delikatesach Centrum towarzyszy kampania reklamowa, która obejmuje emisje w telewizji, radiu, internecie i prasie. W humorystycznym spocie w Delikatesach Centrum spotykają się klientki Lidla i Biedronki. Skanują przy kasie karty tych sieci, a narrator informuje, że niskie ceny nie mają właściciela, a Delikatesy Centrum są dla wszystkich. Zachęcają też do kupowania w swoich sklepach z aplikacją Biedronki lub Lidla i przekonują, że w ten sposób klienci mogą zaoszczędzić na zakupach tyle samo lub jeszcze więcej.

foto: mat. prasowe

Reklama