Herbapol przy okazji 75-lecia łączy dwa światy. Debiutują nowe opakowania

Herbapol przy okazji 75-lecia łączy dwa światy. Debiutują nowe opakowania

Herbapol-Lublin obchodzi w tym roku wyjątkowy jubileusz. Łącząca pokolenia firma świętuje bowiem 75-lecie swojej działalności. Przy tej okazji Herbapol-Lublin postanowił połączyć ze sobą dwa światy – kosmetyczny i spożywczy. Powstały limitowane opakowania.

Jeszcze bardziej soczyste i owocowe

Zmiany dotyczą zarówno opakowań kosmetycznej marki Polana, jak też produktów spożywczych od Herbapol-Lublin. Jak zdradza Izabela Łuczak, Senior Brand Manager marki Polana, te będą jeszcze bardziej soczyste i owocowe.

Sensoryka i przyjemność stosowania naszych produktów jest dla nas bardzo ważnym elementem. Dlatego też jako marka Polana inicjujemy w tym roku zmianę etykiety i komunikacji produktów, aby jeszcze bardziej wyróżniały się one na półce oraz były jeszcze bardziej soczyste i owocowe. 

Izabela Łuczak, Senior Brand Manager marki Polana

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo:

Kody QR na opakowaniach herbat od Herbapolu

Opakowania herbat pod marką Herbapol z okazji 75-lecia firmy staną się natomiast pomostem między dwoma światami. Pojawią się na nich kody QR, które nie tylko zobligują ich właścicieli do sporej zniżki, ale także zafundują im sporo merytorycznej wiedzy.

Przygotowaliśmy dla naszych konsumentów specjalną ofertę. Z okazji 75-lecia połączyliśmy ze sobą dwa światy – kosmetyczny i spożywczy.  Na opakowaniach topowym ziołowych herbatek jak mięta, melisa, pokrzywa i rumianek pojawiły się kody QR. Po ich zeskaniu konsumenci zyskują możliwość na skorzystanie z 20% rabatu na ofertę kosmetyczną.

Izabela Łuczak, Senior Brand Manager marki Polana

Rabat na kosmetyki marki Polana można wykorzystać w sklepie internetowym producenta. To jednak nie wszystko. Kod QR z opakowania herbatek przenosi jednocześnie użytkowników na dedykowaną stronę internetową, na której mogą przeczytać więcej na temat ziół, z których powstała herbata Herbapolu, którą piją. 


foto: mat. redakcji