Gorillas szuka rentowności w produktach marek własnych

Gorillas szuka rentowności w&nbspproduktach marek własnych

Niemiecka firma Gorillas, która dostarcza zakupy pod drzwi klientów, wchodzi na rynek marek własnych. W ofercie pojawią się cztery nowe marki. Jak przyznaje firma, są one kluczowym elementem strategii rentowności Gorillas.

Kolejne pomysły na zwiększenie rentowności w q-commerce

Działalność w modelu quick commerce jest biznesem, w którym rentowność często buduje się nie miesiącami czy kwartałami, a latami. Przykładem z rodzimego podwórka jest chociażby Lisek.App, polski start up, który po ponad roku działalności na rynku informował w maju o tym, że "wkracza na ostatnią prostą do rentowności". 

Nic więc dziwnego, że firmy działające w tym obszarze szukają nowych sposobów na zwiększenie dochodowości biznesu. Jedną z nich jest Gorillas, który zdecydował się na wprowadzenie do sprzedaży marek własnych. Jak przyznaje Kağan Sümer, założyciel i dyrektor generalny Gorillas, w ten sposób firma chce rozwijać nowe strumienie przychodów na kluczowych rynkach.

Nasze nowe marki własne są również kluczowym elementem naszej strategii rentowności i umożliwią nam rozwój nowych strumieni przychodów na naszych głównych rynkach. Dodatkowo wzmacnia to nasze zaangażowanie w zrównoważony rozwój, ponieważ koncentrujemy się na przyjaznych dla środowiska rozwiązaniach do produkcji i pakowania.

Kağan Sümer, założyciel i dyrektor generalny Gorillas

Nowe marki własne w portfolio Gorillas

Gorillas wprowadził do sprzedaży pierwsze produkty pod markami własnymi 9 czerwca. Kolejne artykuły mają być udostępniane w kolejnych miesiącach lata. Gorillas rozpoczyna wprowadzanie swoich marek własnych z czterema brandami, z których każdy stawia na inny cel:

  • Gorillas Daily to produkty codziennego użytku, takie jak pasty do smarowania, wędliny i sery w przystępnej cenie,
  • Gorillas Premium to wybór produktów najwyższej jakości o szczególnie wysokiej jakości, takich jak świeży makaron oraz słodkie i słone przekąski,
  • Hot Damn! – dla najwyższej jakości kawy, w tym ziaren kawy, fusów, saszetek nadających się do domowego recyklingu i napojów owsianych,
  • <start-up beer>, czyli dwa piwa rzemieślnicze, smakowite bawarskie Helles i smaczne Pale Ale, które będą smakować każdemu, nie tylko początkującym.
Produkty dostępne w ramach marek własnych Gorillas (mat. prasowe)

Pierwsze takie produkty pojawiły się na kluczowych rynkach firmy – w Niemczech, Francji, Holandii i Wielkiej Brytanii.


Fot. mat. prasowe

Reklama