GLS rozpoczął międzynarodową kampanię poświęconą swojej marce. "Realizacja tak dużego projektu jest kolejnym krokiem w kierunku umocnienia naszej marki na rynku" – mówi Małgorzata Markowska, promotion & communication manager w GLS Poland.
Po zeszłorocznym wprowadzeniu nowej identyfikacji wizualnej, teraz firma realizuje kolejne działanie związane z budowaniem swojej marki. W ramach kampanii przygotowanej we współpracy z agencją kreatywną dentsuACHTUNG!, GLS pokazuje jedną ze swoich najważniejszych cech: spersonalizowane podejście do dostarczania przesyłek.
GLS aktywnie komunikuje niedawno odświeżoną markę
Kampania powstała w oparciu o przekonanie firmy, że zarówno dla nadawców, jak i odbiorców "to nie jest zwykła paczka". Akcja zbudowana została wokół kluczowych momentów interakcji z klientami – odbioru lub dostawy paczki. Ilustruje to, że każda przesyłka to o wiele więcej niż tylko jej zawartość. To w istocie nadzieje, marzenia i ambicje nadawców i odbiorców. Krótkie filmy wideo koncentrują się wokół scen specjalnej dostawy, pokazując znaczenie usług GLS w codziennym życiu ludzi.
Przesyłki kurierskie z perspektywy osoby odbierającej paczkę
Przekaz GLS został przełożony na kampanię przez agencję dentsuACHTUNG!. "Aby pokazać, że GLS jest marka zorientowaną na ludzi, postanowiliśmy wykorzystać inną perspektywę związaną z dostarczaniem przesyłek, tj. osobą odbierającą paczkę" – wyjaśnia Diederik Mulder, art director w dentsuACHTUNG!.
Oprócz emisji spotów, firma duży nacisk kładzie także na materiały promocyjne. ""Będzie je można zobaczyć w wielu przestrzeniach zarówno tych cyfrowych, jak i fizycznych" – mówi Małgorzata Markowska, promotion & communication manager w GLS Poland.
Kampania obejmie różnorodne media takie jak wideo, radio, reklamę cyfrową, materiały drukowane, reklamę zewnętrzną oraz kanały społecznościowe. Będzie realizowana w Europie i Ameryce Północnej – na pierwszych rynkach działania będą widoczne już 30 maja.
Fot. Spot reklamowy GLS Poland (youtube.com)