Szanse i bariery w ekspansji na nowe rynki dla polskich marek spożywczych

Szanse i bariery w ekspansji na nowe rynki dla polskich marek spożywczych

Czy istnieje możliwość długotrwałego i stabilnego rozwoju biznesu w obliczu trudnej do przewidzenia rzeczywistości, jaką przyniosły ostatnie lata, w tym pandemia, lockdown, wojna na Ukrainie i zmiany w zachowaniach społecznych? W branży FMCG konsumenci, producenci, dostawcy i partnerzy biznesowi zmagają się z wyzwaniem ciągłego dostosowywania się do nieprzewidywalnych okoliczności. Które z wyzwań stwarzają zagrożenia, a które mogą okazać się sposobnością na rozwój i otwarcie nowych kierunków?

Znaczenie polskich marek spożywczych w promocji kraju

W ostatnich latach polskie produkty rolno-spożywcze stają się coraz bardziej popularne na rynkach zagranicznych. W 2022 r. wartość eksportu ogółem towarów rolno-spożywczych z Polski wyniosła 47,6 mld EUR i była o 26,7% wyższa niż w roku 2021. 18 kwietnia, podczas debaty otwierającej targi WorldFood Poland, organizowanej przez Fundację Polskiego Godła Promocyjnego Teraz Polska, w gronie ekspertów porozmawiamy o sposobach i narzędziach promowania polskich marek za granicą, produktach i firmach, które odniosły sukcesy w tej dziedzinie oraz o znaczeniu tych procesów w budowaniu wizerunku Polski na arenie międzynarodowej.

Obyś prowadził biznes w niepewnych czasach – szanse i wyzwania branży FMCG

Czas, w których żyjemy opisywany jest angielskim skrótem BANI, który odnosi się do świata: B (Brittle) – kruchego, A (Anxious) – niespokojnego, N (Non-linear) – nieliniowego oraz I (Incomprehensible) – niezrozumiałego. Czy w świecie BANI możliwy jest długofalowy i zrównoważony rozwój biznesu? Jakie wyzwania legislacyjne oraz regulacyjne należy zaadresować, by prowadzenie biznesu stało się łatwiejsze i mniej chaotyczne? Na te i inne pytania, postarają się odpowiedzieć zaproszeni do debaty eksperci w Panelu dyskusyjnym organizowanym przez 24/7 Communication podczas targów WorldFood Poland w dn. 18 kwietnia.

Jak sprzedawać żywność w internecie - czyli e-commerce w branży spożywczej

Czego potrzebuje Twój e-sklep aby wejść na nowy rynek? Jak spełnić oczekiwania zagranicznych klientów? Jak sprawnie rozliczać sprzedaż i transakcje transgraniczne zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi? Jak zarządzać swoimi środkami na rynkach walutowych?

Eksperci z: Paszport Do Eksportu Sp. z o.o., Expandeco, Ebury i Taxology, odpowiedzą na te i inne pytania podczas debaty: Jak sprzedawać żywność w internecie - czyli e-commerce w branży spożywczej, podczas targów WorldFoodPoland w dn. 20 kwietnia.

Kto może uczestniczyć?

Wydarzenie jest przeznaczone dla wszystkich osób zainteresowanych tematem, które zawodowo związane są z branżą spożywczą, dystrybucją i handlem w branży FMCG.

Aby wziąć udział w konferencji należy zarejestrować się na targi WorldFood Poland. Zarejestrowani Uczestnicy mają zagwarantowany bezpłatny wstęp na wszystkie konferencje i debaty oraz inne wydarzenia towarzyszące targom.
Rejestracja online – https://rejestracja.worldfood.pl/

 

Reklama